Fulaste flickan i världen.

Efter att ha åkt 3mil buss från Skell-hell, satt mig i solen på bakgårn med en kopp kaffe och en husmans. Nu öser regnet ner ute och jag försöker förstå hur mitt schema kommer gå ihop, det kommer bli endel tjorv när man redan har betyg i några kurser. Men sammanfattat känns det bra att bli en textilare på Balder.
 Vi gick ner till Nordanå och vidare via träbroarna till kyrkön, som det sista vi gjorde med klassen. Alla trevliga minnen från sist när man gick den vägen kom tillbaka, haha man kan inte låta bli att skratta när man tänker på väktarna, igelkottar,kaker, blodiga rockare, allsång och all glädje som utspelade sig där.
 Kollade in stan och Kaplanskolan med nån som inte heter Moa (?) och måste säga att Skellefteå är en bra stad ändå trots att den har en fontän med två löskukar på torget.  Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så första dagen gick bra ändå? :)

2009-08-18 @ 17:50:18
URL: http://sneakylisa.blogg.se/
Postat av: EweL

Jag har hittat din blogg

Jag heter Ewe hörredu :P

2009-08-18 @ 19:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se