6:36

09.00 i morse gick bussen till SkellHell och på satt jag. Blev kvar i umeå betydligt längre än det  först var planderat och först på Söndag klockan fem kom jag till Lycksele.
Bra helg med massor med skratt och trevligheter. 
Mariehem, Döbelns park, Haga o. Centrum  Hår i massor, Eld och Live musik, för många nya inköp och fyllegarv.
Men nu är man tillbaka i verkligheten, hade hela tre lektioner idag. Imorgon har man en? Men blir nog kvar en bra stund till för i Boliden finns inte allt för mycket att göra.

Eftersom det  bara blev ett tvärstop i Lycksele i helgen hann jag inte ladda in några bilder, glömde också en massa annat där. Men om inget ändras så kommer jag tillbaka dit till helgen så då kanske jag får några saker färdiga och mer bilder lär då läggas upp.

Och nu har det nått mig , att ashärliga Mustasch ska spela i Piteå den 9 Oktober klockan 21.00 och jag är nå djuriskt sugen på att se dem. Har lyssnat på dem i några år nu men inte kunnat se dem live så det vore underbart att få med sig nån dit å se dem. Biljettprise ligg på 300,å plus utgifter men det vore värt allting.
Jag vet att du oxå vill dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se