Tick-tick Boom.

Vi vaknade efter tolv i morse, lite för sent då man skulle få saker gjorda innan bussen går senare ikväll.
Men har hunnit med endel ändå, men inte att slipa och måla klart bordet och stolen som står ute i garaget och väntar på mig. Appropå bord så har Fröken Grön som spenderat hela helgen i Sundsvall, köpt ut det ekmönstrade sidobordet Lack från IKEA åt mig. Tjänster och Gentjänster då jag lämnade mitt kära Silverschampoo på hennes bro inatt. Men gissar på att hon vill ha betalt ändå.   Annars var gårdagen riktgt härlig, bara synd att man inte är arton riktigt än.
Men om ungefär en timme blire mat på Renmarksresturangen (f.d Ansia pizzeria) med ett gäng skattjägare, men just nu försöker jag kämpa mot migränhuvudvärken som trycker ut ögonen på mig. Kramen

Kommentarer
Postat av: emokids

Haha, vi ser ju vad mellanskillnaden blir angående hårfärgen, sen avrundar vi till en summa så du går plus. Eftersom du ställer upp och färgar mitt hår måste jag ju vara lite snäll :)

2009-08-24 @ 17:21:43
URL: http://emokids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se