Jag lyfter 16 ton, vad får jag då?

En skön helg har det varit med Rallycross och vänner på lördag och igår drog man iväg till Boliden.
Där bor man nu tills man hittar en lägenhet i stan. Kan upplysa om att i Boliden finns visst en mack och tillochmed har dem ett ställe med utlämning från Systemet. Ica, Ica-extra, badhus, gym, thai-mat, cafeér, frisörer o.s.v Det tar 20 minuter med buss in till stan, jag menar sämre läge finns, Verkeligen.
Idag tar man det bara lugnt, försöker njuta av den sista sommarlovs dagen.
  Har vart ute och sprungit på förmiddan, måste få igång kondisen igen,det är pinsamt så dåligt flås man har.  Har kollat upp en boxningsklubb inne i skellefteå och här i Boliden brukar det tydligen finnas boxercise nån dag iveckan. Så räcker budgeten så lär man få slåss lite grann iaf, jag hoppas på det.
Håll tummarna och önska mig lycka till inför skolstarten imorgon, att jag hittar en billig lägenhet så budgeten håller ! Kramar.

Kommentarer
Postat av: renklämman

keep in touch.

2009-08-18 @ 00:55:34
Postat av: Mikaela

Allt kommer att ordna sig och bli dunderbra. Ringer dej på en stund :)

2009-08-18 @ 21:37:37
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se