Brinn pengar Brinn.

Tredje dagen av skola avklarad, och just den här torsdan har tiden gått riktigt fort.
Det är härligt med dagar då man slipper alla teoriämnen, saknar ingenting med samhällsprogrammet i pluggväg. Vännerna och folket, saknas förstås men annars är det svårt att komma på någonting.
 Imorgon blire Modevisning i Citykompaniet, Bild och Form och lite mer Textil. Sen hoppar jag på bussen mot Lycksele igen.

Idag visade jag verkligen mina stora bussåkar skillz;
 Skulle kliva på bussen med ena benet samtidigt som jag bökar fram busskortet ur börsen med högerhanden, med vänsterhand lyckas jag nästan hindra kaffet att rinna ur koppen jag håller i. När jag äntligen får ut kortet och trycker det mot avläsaren, så är det fel kort, testar igen men fortfarande fel på kort. Fan oxå, självklart har jag tagit fram ett enkelresekort med en Lse-Skeå resa.
 Ställer ifrån mig kaffet och drar fram rätt kort, tur att det bara stod två bakom mig i kön. Men inte slutar jag klanta mig där utan när jag går bakåt i bussen känner jag att det hakar fast i nånting, skiter i det och fortsätter gå och kvar hänger ett "bälte" vid ett av armstöden och dinglar. Hämtar det sen när jag inser att det fortfarande hänger kvar och alla gått ombord. :)
Jag menar det Ibland har jag man stil.

Ur högtalarna spelas skivan Vapen och Ammunition och nu ska jag ta mig en husmans och klura ut nån middagsmat. Kramen

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Klockren busspåklivning :)

2009-08-20 @ 17:42:24
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/
Postat av: Emokids

Underbart du x) hoppas på lägenhet snart för då kommer jag till dig på en gång : )

2009-08-20 @ 21:25:05
URL: http://emokids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se