...

  

Flög till Stockholm i fredags morse, kom tillbaka till Umeå igår efter fyra. Väldigt lite fotograferande, tyvärr. Men Fujican följde med och rullen togs upp, hoppas hoppas att bilderna blev bra. Filmen lämnas in idag.
Bäst med resan: Solen, folket och självklart att det inte fanns snö!
Sämst: Den vaakum spolande toan på hotellet..

Solen sken in och väckte mig i morse, hoppades på värme men det stod - 1 på termometern.
Förresten är det farligt att äta kokos som gick ut i september förra året?

Klockan är nu efter fyra och fick fantastiskt nog sluta över 1 timme sen(Det ovanför sträcket skrevs innan halv 11). Sitter och mumsar i mig gräddglass med jordgubbs-gish, jag vet tjock-tjock men ååh så gott. Ska på boxningen i kväll så det kanske jämnar ut sig, lite.
Har egentligen bara haft en riktigt lektion idag, Kent-Roger aka. Kenta, K-R eller Gammel Gäddan var borta och på Historian hade vi ja, grupparbete.
Sen vare bara Samhälls kvar och då var jag duktig och tog med mig böcker och anteckningsblogg och svarade helt korrekt på frågorna som ställdes... i tvärtomlandet.
Hitilts idag har har jag varit en bubbel-flicka, på ytan här men i ett annat land och taggat sommaren som ingenting annat. Ändå en bra dag. Kram
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se