Without you around.



Lördag och solen skiner , det är dessutom mäkta varmt 15 grader i skuggan och knappt nån vind, ett stort leende på ansiktet. Fotograferade en stund på förmiddan, blomman påminner om spindlar och det bara kryper ikroppen, just nu känns det som om alla spindlar gömmer sig och bara laddar för att komma fram. På asfalten där jag går, under bord, i filtar, skor, batteri-luckor, i lampor, ja överrallt känns det som , paranoid? 
Jag vet inte, men jag vet att dem kommer och jag är rädd.

Har även fått i mig pitabröds-pizza, kulglass och thaimat idag , helt klart mums nu ska jag ta mig en kopp kaffe och njuta. Ikväll blire mys och troligtvis endel skratt imorgon blire gladaberg, där bor spindlarna under altanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se