Tro rätt, Tro fel.

Jag har hittat min plopp (: Min piercing-plopp var bort i morse och jag hittade den verkligen inte, for förbi på Emmoths för att kolla om en ny men det var stängt och väl hemma så skakade jag till en lurvig matta och ut rullade en liten silvrig kula av titan, galet vad tur man får ha ibland.



Jag är så extremt besviken på mig själv efter att har vart ute och sprungit ikväll, få förbannat. Det gick absolut inte bra och jag blir bara frustrerad. Men jag måste tagga upp mig och få revansch; ännu längre och ännu hårdare.
Annars har dan vart hyffsad, redovisat, myst med vännerna, en aning skvaller, en glass och solen i ögonen.  Imorgon är det valborg och den sista maj, och jag ska bada så är det bara. Fast inte om det är minus 3 och nordlig vid.. Kram

Kommentarer
Postat av: emma renklämma

Karl är min gud ju ;) och förresten, din blogglayout är fett med snygg!



jag var också och sprang idag, blä på dålig kondition. Måste fan ta upp träningen igen.

2009-04-29 @ 22:24:17
URL: http://mongopuss.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Tror du Lycksele har storlek 35-36 på löparskor. Det kan du glömma, skit! Den där nordliga vinden är ju totalt farlig. Hoppas på bra väder imorgon nog för att jag ska städa gardeoben imorgon kväll (min tradition).. Men ändå, dryg skoldag imorgon för min del. Hur är din? Kram

2009-04-29 @ 23:04:51
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/
Postat av: Fridulf

Jag diggar bilderna ;)

2009-05-05 @ 19:27:56
URL: http://ettannatnamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se