I break and I'm broke

Allting jag rör vid går sönder.  Och då menar jag allt; Böcker, stolar, kameror, telefoner, lampor, tallrikar, skor, kläder, nålar, väskor, fjärrkontroller, ljus, klockor, glasögon m.m.  Den nyaste trasigheten är min mp3, gick ner för att hämta den ur en påse och upptäcker att den ligger i en uppsjö av vatten då vattenflaskan från när jag tränade igår hade läkt. fan  Har inte råd att köpa en ny just nu, fast när dem flesta hörlurarna är nu ändå också är trasiga så det spelar väll ingen roll.

Nu ska jag ut i solen och göra en fotorunda, ska försöka att inte he sönder kameran.
Om det ändå händer måste jag nog låsa in mig i ett rum med mjuka väggar, så ingen förutom mig själv blir trasig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se