Ursäkta röran vi bygger om

Inga tapeter i övre hallen och trapphuset
"Halva" golvet bortrivet i köket
Brunt skyddspapper ihop tejpat med frystejp på golven
Slipdamm överrallt
Målarfärg lite överrallt och lukten av färgen som målats på tak och annat.
 Vi håller på renovera och det kommer nog flyga slip, matt och sågspåne damm ett antal veckor till, men det är nästan trevligt.
Det värsta är nog mornarna, när hantverkarna kommer klockan 7 så kan jag inte köra min slöa, jag vill inte stiga upp, prata inte med mig, måste man äta-rutin. Men jag menar va fan, då kanske jag lär mig att komma i tid till skola istället?


Idag har vart en blandad dag med mycket skratt och femhundra tankar runt och runt i skallen. Nu ska jag dra på mig nått fin och vandra bort till allra finaste Lisa. Kram 

Bana nah nah nah ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se