Innan min dag var riktigt vaken.

Jag är glad, jo helt ärligt så är jag det. Inte sådär spricka utav glädje glad men jag kan andas in och tankarna är inte allt för svarta. Inge vemod, ingen ångest, bara en lite kula av lycka som rullar runt i hjärtat :)

Det är torsdag idag och det betyder sovmorgon och två lektioner, underbart när sur-fittan inte var på dåligt humör och folk är mysiga. Men måste verkligen fixa fram en cykel, per-ove lämnade mig bra länge sen och jag måste väll ersätta honom nångång så imorgon får vi ta oss en tripp till Polisen igen.
Men ikväll blir det en genom röjning av rummet och sen bara kreativt om nu mitt huvud vill som jag. Har haft huvudvärk sen innan helgen och trots att jag däckade igår av trötthet efter halv tio igår så är värken fortfarande kvar. -Tips för att den ska försvinna?

På bilden är jag glad(inte alls lame eller som znickar zorro),
å tittar man riktigt noga på reflektionen i visiret ser en flicka som allt kommer ha en plats i hjärtat.Kramen 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Den förbaskade hubudvärken vill inte ge sig för mig heller och efter två veckor av snuva hoppar jag ner i en vak imorgon. Lite roligt måste man väl ändå få ha :)

2009-04-23 @ 21:08:44
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se