helg.



Söndag idag, måndag imorgon. Inte bra Inte bra.
 Måste prata med SVY , det är det nog nästan det viktigaste på min oändilgt långa att-göra-lista.Var med åström större delen av igår, trevligt - fotade , mindes brottades med en klädställning , planerade m.m m.m
Bror min blev ju äldre oxå , och han blev faktiskt glatt överaskad över min present
(massor med hästsko-kakor) :)
Vill ha höst så , löven flyger och luften är ren. Men är helt hatisk mot vintern , den är lång och kall och ofta en stor besvikelse alltihop. Låter man då hösten komma så är vintern ett steg närmare.Vi kommer närmare det kalla hotet.

 Känner att stickat är på G.  Villa ha stora stickade tröjor och en lång kofta med knappar att knäppa. Har skrivit ut ett mönster på en lättstickad baströja och ska dra mig mot domus och köpa svart garn. Har aldrig stickat via mönster förr  men jag tror det kan gå ändå . Lägger upp foton så fort jag är pågång.

Nej, nu måste jag springa iväg och försöka få saker gjorda på min långa att-göra-lista.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Inte bra alls.

2008-09-14 @ 17:21:52
URL: http://pysselblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se