9.

Försov mig och missade hela datalektionen i morse, har kommit försent ett flertal lektionen iveckan oxå,.
Och orkar inte plugga. Det kallas skoltrött.
Ska ta mig i kragen och måla klart det vita i garderoben,
det har inte hänt ett skit sen i helgen i det lilla utrymmet och vill bli klar nu. 
Så för att tagga upp insperationen så loggade jag in på IKEA .se  
Vejmon, till mig?
Ingen som vill köpa Vejmon till mig?
Det kostar bara ynka 799kr. >>

Känner hur det skulle passa riktigt stiligt i alkoven .
Just nu finns det ingenstans utom golvet
och i saccosäcen som man kan ställa saker,
så ett sidebord som inte är så himmla skrymmande  vore praktiskt.


H
ar kollat in lite tyg och lamper m.m som kanske ska inhandlas:




Trädgrenar Förvaring  LED-spot


Nu ska jag dra mig nedåt för kanske rulltårtebakning eller läxor, gissa vad som känns mer lockande

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag älskar bordet och dina tankar (:

2008-09-11 @ 21:18:03
URL: http://pysselblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se