Ibland.




Vissa dagar bara dra förbi, vi vet att dem varit där. Saker har hänt och minnen har skapats, - sorgliga eller glada. Men hur det än är så flyter alltig bara på, som en liten del i något mycket större.  En väntan på nått nytt, en längtan till något som ska komma. Men vi är inte riktigt där än. En dö-tid.  Viktiga saker händer omrings oss, men vi går på som ingenting. Förnekar vi att det hänt eller tar vi med oss det på vägen ?
Hur många kan säga att livet på nått sätt inte vart en besvikelse eller att dem aldrig ljugit för att må bättre och kanske hoppats att lögnen någon gång, i framtiden kan bli till en sanning ?

 Kram.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

sedan måste jag få dina bilder från järnvägen som ännu bara kör godsvagnar.



Jag blir helt rörd när jag läser det du skrivit och jag vet inte riktigt vad jag ska kommentera :/

jag hoppas saker och ting ändras i varje fall.

2008-09-26 @ 19:12:01
URL: http://pysselblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se