där ingen längre bor.

Sitter här och försöker aktivera mitt CSN kort, med deras hemsida's servrar är segare än julknäck.
 Ska försöka skriva lite på historian, målet var att vara klar med 1 tredjedel av Industriellla revolutionen i morgon. Det lär inte hända, men man kan ju ha börjat iaf.

Ska cykla iväg till Johan Skyttes om nån timma och va med på BOX. Ska försöka att inte ta ut mig så mkt, eftersom jag är hes och mystiskt nog gansa yr idag. Skumt.
Var på kansliet idag (Korpen -Lycksele) och snackade med Carina om priser m.m 
Men jag vet inte vilket kort jag ska köpa antingen:
 2 pass iveckan för 600-nånting eller Guldkort för 750 och i sånna fall gå BOX måndag och torsdag och spinning med åström på tisdagar kanske? Om jag tar Guldkortet får jag dessutom gå på alla pass utom pilates. Soft nanting. 
Men sjuhundrafemtio kronor är mycket pengar även om det blir billigt på sitt sätt.

Imorrn börjar helgen och det blir kanske folkrace, gladaberg, fotograferning (Jag har en plan), renovering, läxa , skratt och trevligheter. Men det är väll bara att vänta och se.

Fotot här nere är tagit om nån dag , exakt ett årsen.. Jag och ödlan rejsade med bussen till Umeå och drömde om framtiden, hade traumatiska upplevelser och shoppade upp lite av förra sommarens inkänade pengar. Är sugen på att handla men måste till banken, har jag ens några pengar?
Nästa helg är det marknad, och vårrullarna från en-dag-på-stan är slut så då blir det att köpa och lagra ifrysen.Bäst att passa på när det finns, eller som man säger :

He e ovisst n'a-ngaong

Umeå Busstation - 07


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag tycker om planer, det känns som att sikaaflikkan ingår i planen? tycker du ska spinna med mig för jag tror inte jag kan övertyga Ö till det - hon lät tveksam med fadern hennes tyckte det xD Shopping någon SKOL-dag det måste bli snart när du har pengar. Men jag vill till S-vall :D

2008-09-18 @ 20:47:23
URL: http://pysselblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se