8.



Vinden andas höst.

Var trött och slö igår så inget blev egentigen gjort,
men roligt att träffa en massa folk iaf på skolan,även om arbetet jag gjorde var skräp. Känner för att pimpa mitt skåp , finns dubbelhäftande kuddar på dollar?
Känner mig mucho friskare, nyser bara nån enstaka gång och är bara lite snorig med en klump i halsen :D

Var på colorama och inhandlade lite mer färg och beställde en heltäckningsmatta som kommer till veckan , det blev en vit svart plastmatta (ehh.). bilder kommer senare.

Känner att jag vill komma bort från lycksele ett tag,
Om persontågen börjat gå hade jag redan åkt.
Nu blir det buss om man sa iväg. Men dit bussarna inte når ?
Jag hoppas att banverket har satt igång trafik till nästa sommar - men det tvivlar jag på. Hoppas hoppas.

Du är saknad !
 
System of a down - ATWA

Kommentarer
Postat av: Mikaela

plastmatta?!

2008-09-07 @ 21:04:52
URL: http://pysselblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se