7.


Hårfärg

Idag har vart en ganska så skräpig dag. Allt regn som öser ner och gör en genomblöt.
Kändes inte riktigt värt att va på skolan
första lektionen hade vi engelska med moroten och jag hade inte gjort läxan (men det funkade ändå)
Och andra lektionen hade vi svenska men blev skickade till biblioteket för en 40 min genomgång om bibiloteket.
Tredje lektionen blev inställd så jag hade hål till 14.25 - Åt den faktiskt ganska kycklingen till lunch och for mot villaryd i regnet.
Efter ett flertal sms, telefonsamtal, ledsna mp3er och fleecé plädar så vart jag varm. Och for då tillbaka till tannen och hade en "forsdala lektion" , gjorde inget bara snackade med folk och det känns riktigt skoj att det nog blir SP-fest. :D

For på spinningen igår och det känns i ryggen och röven ;P
Skönt, imorrn blir det BOX på Johan Skyttes mellan 20.00 och 21.00
Just nu lutar det åt att jag köper "tvådagars" kort hos korpen .
Men vi får se hur avancerat det blir i morgon.

...bara för en stund

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag saknar forsdala och 'forsdala lektioner'..

När ska ni ha fest?

2008-09-03 @ 22:16:10
URL: http://pysselblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se