Data

Kom som vanligt försent till datan, men lärarn var inte där när jag kom och har inte kommit tillbaka än.
Känner nästan julkänslan komma krypande, och det lär bli mer efter helgen. Den 16  december ska julkorten vara klara och skickas, har några ideér men måste börja snart om jag ska bli klar i tid.  Den 15 ska jag klippa bort mitt långa hår, skönt :) Massor finns på att-göra-listan och allt är inte roligt men man får varva så jämnar det ut sig .
 Nån annan än jag som tycker att det är lite för lite tid fram till Jul? och vad händer sen egentligen?
Snart blir det hål och måste på apoteket och sen blir det support hos morfar, har slut på batteri i mp3:n så jag får störas av mina tankar när jag ska vandra runt i snön idag, men då får jag tid att träna på mitt tal tills i morrn.

Glad Advent på er alla, får se när jag bloggar igen. Men då lär mer bilder blivigt tagna. Kram

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Blir super inspererad när jag läser det du har skrivit och göra-listan är verkligen fullproppad. Jag undrar egentligen vart alla minuter förvinner!?

Imorgon börjar mitt jultänk och jag har en idé som kanske bli lite billigare måste bara ringa två samtal innan jag berättar för dej :)

2008-11-27 @ 18:08:14
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se