Du grät bakom dörren.




Känner ni att det är vinter, att julen är påväg?
Gillar ju egentligen inte vinter, men jag tycker det snart ska börja snöa på riktigt sådär femti-centimeter på engång :)
Idag var det ändå fint med det lilla flir som ramlade ner från himlen.   Min fredag blev inte så mycket skolig  som jag trodde den skulle bli, kom för flera anledningar sent till första lektionen sådär 20 min och for från skolan sådär 20 min innan den andra lektionen hade slutat och sen fick man höra att alla lektioner jag skulle ha efter lunch var inställda . :D
Och nu är det helg i hela 2 och en halv dag, jag ska njuta, eller försöka iaf.
Skönt.

Bilden är tagen förra vintern , och det är två elaka tomtar som trots sina olikheter funnit kärleken tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se