Söndagen den 13 i 7:nde

Som dem mesta söndagar så var den slapp..
Steg upp åt skrollan mackor med leverpastej från LB's + Blåbärs smoothie (hemmagjord.)
 - Det var nog det bästa med hela dan.

Morsan jobbade sin sista dag innan semestern
och vänta bara på att hon ska kliva in igenom dörren , för hon slutade 5 min sen.
Så nu blir det inte lugnt på fyra veckor..

Längtar idag efter:
Tills PSP:n kommer, Onsdan den 23? , Gladaberg, förändring m.m m.m

Borde idag bli sprättad i ögat för :
Jag har fortafarande inte ringt Lina (är seriöst rädd.) ,
 Det är gråa fläckar kvar efter toningen som jag gjorde ikväll !

Borde idag få en belöning för:
Jag dödade en spindel , ja en spindel med bara handen. Den var bara 5mm i diameter men ändå , och den dog inte när jag mosade den mot väggen utan kröp längst mitt pekfinger (aaahh. det är plågsamt att  bara skriva det.) så jag slog den mot badkarskanten. Men jag stod kvar på samma ställe och tvättade inte handen 50 000 grr eller gjorde nästan iget annat för att göra det bra igen. :)



Har alltså färgat håret igen, gjorde det gröna i torsdags och det svarta ikväll.
Kan ju bara säga att ibland blir det inte som man tänkt sig..
 Men jag börjar vänja mig med det här - Grå / Svart / Grön / Blonda häxhåret.
För visst ser det lite ut som en konstig halloweenperuk ?? 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Lite fin nu som då! <3

2011-08-04 @ 23:49:11
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se