Lördan den 12

Lördag, det var tänkt att jag skulle stiga upp tio i morse men , tog insperation av The Ring 2 och sov till efter tolv istället. I filmen sägs det att dem döda sover aldrig.
Så nu sov jag, för jag är inte död.

For ut och sprang , det var väldigt jobbigt den här gången.
Har inte fart ut på nästan två veckor..inte bra.
På vägen tillbaka sprang jag förbi några killar  (emulk + skrikbarn + tellström m.m) 
som självklart stirrade på mina bröst.. jag har faktist ett ansikte , eller stirra på mitt fina hår istället.!

Skulle köpa en Glamour idag, men fick den gratis . hum. Ibland har man lite flyt  :D

Men nu ska jag sy , en "dekorations" sömm kvar på fleéce tröjan och ska börja med fodret på Lailas. Fast först blire ett par vita byxor som sa bli kortare och puffigare.
 Förresten så är snart min mössa kvar, stickar den i knalloranget garn (bilden
- Den blir nog hel najs , vill andvända den nu !

 


Igår var umeå-kurren istan, det var skoj å det behövdes
- Tack Anna ibland är du bäst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se