Tisdagen den 22

Regn regn och regn.
 Hoppas solen kommer i morrn och lyser på Sverige i minst 1 månad till. Sticker till Stockholmia och "Forsmark" i morgon och sen blir det vidare ner till Norrköping och tillsist Öland.
Men först flyg till Arvidsjaur och sen mot Huvudstaden med Skyways.
 Så kommer jag inte i kontakt med internett så blir det tyst här i minst 10 dagar.
 
Kom på att om man ska bort i tie dar så behövs underkläder och jag har kanske 5 andvändbara så måste jag inhandla några till , men Lycksele har sämst ut bud om man har XS och inte andvänder string eller trosor som halvdeles går upp till armhålorna + att alla par ska ha femtiotusen blommor på.  Kunde i slutändan få ihop till två stycken som dög.  Får handla när vi kommer till Norrköping så det räcker. :)

 Idag kom den , Min flashade silvriga PSP - Slim & Lite  :D 
Så glad är man, har konverterat 4 filmer och har säsong 6 av Family Guy i troligtvis fungerande format.
 Har nått spel och ska fixa nått till innan i morgon , men vi får se hur mycket jag hinner. 

Nu ska jag sy,  Morsans bikini behövde nån justering , hennes fleéce tröja ska få yttersömmar , en skyddsväska till PSP:n blir det och om jag orkar så gör jag klart en sommarväska .


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mycket trevlig dar med lite stress -håller med dig om utbudet av trosor. Kollade en sväng i Umeå på Erosboda men jag lyckades hitta 1par..

Måste leta mera.

2008-07-23 @ 21:51:42
URL: http://pysselblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se