Söndagen den 6


Slöat hela dan.
Träffade Lisa, vi pratade, åt jordgubbar ,
försökte laga hennes nätverksanslutning  
och såg Garfield the movie som dubbad till svenska. :/ 

Just nu är jag galet sugen på att sy , har tusen ideér.
Ska försöka skissa upp och fixa tyger sen är det bara att köra 
.mhm,. Bara man hade pengarna .. 
Ska försöka komma mig ut och fota det jag syr , bara det blir lite varmare ute.
Så bilder nog upp senare..

Oroar mig över det där jäwhla gymnasie valet, vill verkligen inte gå samhälls men har inget att egentligen byta till så jag kommer nästan slösa tre år bara för att få högskolekompitens. Det känns fan inte roligt .
Det ända positiva jag kan gräva fram om att gå gymnasiet är att slippa på högstadiet.
 Vi får se. Just nu längtar jag efter kladdkaka nere i köket . mums 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se