Just nu är det kö, men ditt samtal tas emot inom ....

Telefonkö , telefonkö och åter telefonkö + lite halv skumma vanliga samtal.
Beställde efter ett par skor  en månad och fick mina fina vita converse den 25 juni.
 Hade dagen efter jag gjort min beställning märkt att jag tatt fel storlek ,men paketet var skickat så kundtjänst kunde inte göra nått .
Så när jag fick skorna då den 25:te så var skorna förstora och jag gjorde en retur och bytte storlek.
Returen skickades tillbaka dagen efter , men sedan den 1 juli har det "snurrat runt" eller "försvunnnit" i Göteborg , om jag ska citera hon på posten.
Så efter minst 9 samtal, kopplingar och köer m.m  till LA REDOUTE  ( + 1 till POSTEN ) måste jag göra om min beställningen , och dem nya skorna kommer om  cirka 10 dar .
 Så det blir nog inga fejk converse på Stockholms/ Ölands resan. 
Minst sagt surt. Men vad kan man göra, det var ju mitt fel att jag beställde fel storlek  från början.
 
Förresten så blev det inga slingor, färgen hade skärt sig och fått ett skin så jag ville inte färga med den och eftersom min  frisör har semester och jag inte vet vad hon heter så kan jag inte få någon ny. 
Synd tycker jag , den kostade ju inte så mkt (40:-) men ser inte vad fint det hade vart ?


Men nu måste jag ringa kundservice på Game-R och snacka  Playstation Portabel >Slim .!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se