Lördagen den 5




Första inlägget.

Börjat blogga igen och den här gången ska försöka, 
Nej, den här gången ska jag klara av att skriva sommaren ut iaf.

Den här Lördan började en aning tidigare än vanligare lördagar brukar.
Sov dåligt och vaknade vid sex nångång.
Jag försökte somna igen, men var pigg även om jag bara fått fyra timmars sömn.
Lyckades nog somna om, men 07.30  gick mobilalarmet igång (som vägrat funka i två dar ) och jag drog mig upp.
Fattade inte vart ljudet kom från, vart fan var mobilen.?
Jag stod där förrvirrad och tittade runt ett bra tag och tillslut kom pappa in och undrade vad som levde om..
40 min senare stack jag och han till kära Gladaberg och kom tillbaka efter fyra.

Dan innehöll : Spindlar, Övningskörning , Längtan , Radio , Osvarade frågor och förvirring.

Sanningen?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sanningen - kommer den någonsin fram?

2008-07-08 @ 19:23:28
URL: http://pysselblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se