Fredagen den 18

Väcktes av sms i morse, bra nog det. Har "somnat om" hela veckan . Men en flicka undra om jag ville hänka till Åsele så då hänger man ju med.
Det blev bara över dagen , men inte fy skam det heller.
 Köpte inte det jag kom för men fick ändå ihop lite grann.
• Bob Marley - LP (14 låtar)
• En lugg.  (Klippte bort lite hår alltså.)
•  20  Vårrullar . ( I love em.)

(Skulle egentligen ha en stoor XXL tröja med tryck på framsidan.)

 
Det var fyra dar sen jag skrev,
men kan göra en super-kort sammanfattning av dagarna på mitt ointressanta lov:

 
Köpt Neongult-Nitbälte , skor och minneskort
 Rensat (rensar) igenom rummet pga. det är oskönt.

Vart i stugan och träffat mormor och morfar.
Fått besked att PSP:n var skickad (Den kommer nog på mån. el. tis)

Sytt på en ny väska.
Nördat Sex and the city och Paranormal State . :O
Lånat en hi-tech symaskin.

Fått övningskörnings papperna.
Tänkt , förnekat , och Grubblat.

Sjungt högt till Ted Gärdestad i en volvo.
                          m.m, m.m

Kommentarer
Postat av: Mikaela

vaddå för symaskin?

annars verkar det ha varit upp och ner i humöret på nått vis. ;)

Vi måste hitta på någonting nån dag . .

när har jag däremot ingen aning men helst innan du far. Hoppas det blir bra väder någon dag så vi kan fara ut o fotografera eller vad säger du?

2008-07-18 @ 23:31:32
URL: http://pysselblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se