Måndagen den 14 - kl.22:00


Idag sa en kvinna 35 + till mig att hon diggade mitt hår
 och undrade om mitt hår bytte färg till röd om jag tog på mig röda kläder .. haha 
 Jag hade nämligen grön , svart , grå, vita kläder . Vissa människor är ju lite roliga. :) 

Åströms stack i morse med sin AC- fria bil iväg mot södra Sverige och kvar lämnade dem Bubblan.
 Bubblan är en supersöt, svart-vit kanin med multipla personligheter.
- Och jag lovar innan veckan är slut så har hon ätit upp mig . 

   Idag låter Marylin Manson's musik ljuvast i mina öron (+ Raymond och Marias låt : Min Pappa )

 
Nu hör jag att jordgubbarna i köket ropar efter mig så . baj.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

du lever ännu och hon med <3

2008-07-18 @ 23:27:30
URL: http://pysselblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se