Kliet kommer från insidan av huvudet..

Dan före Dan före Doppredan.


Slänger ut en bild, Lisa Larsons figurer är ju underbart söta. Fotade tomten (som står längs bort i fotot) utomhus till att ha till Julkorten jag gjort och mamma blev helt chockad, Hur kunde jag våga ta ut hennes kära tomte! Ni skulle sätt ansiktsuttrycket- förkrossad! 
Idag är jag galet seg, hjärnan har nog tagit en tajm-out för det kopplar inte där uppe och alla skitdåliga skämt är hur roliga som helst. Men jag har iaf fått några Julklappar att nästan bli klara, vissa är jag fortfarande osäkra på men., det bruar lösa sig.  Ikväll blir det nog Kladdkakebak, Julklapps-inslagning, Julgrans-klädning och lite Novellskrivning. Fast säkert en massa annat också om jag nu inte spräng i bitar ut av min huvudvärk. Kram

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag känner hur jag snarast måste fotografera och lägga ut en bild. Men är fortfarande lite oinspererad än fast jag har flera idéer. Hmm.

2008-12-22 @ 22:57:18
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se