I ett av världens hörn.


Tisdagkväll, ikväll och sju skoldagar kvar på detta året. Underbart, men kommer inte hinna allt som behöver göras.
Borde försöka skriva endel på min novell som ska va innlämnad nästa vecka , men  klurar fortfarande på endel ideér.  Den utspelar sig iallafall nutid, i snöiga sverige påväg mot en vit jul, den handlar om Jonna, om drömmar och sömnproblem och ett brott eller en idé som går fel. Jonna har en bror, Hampus, honom kan hon lita på,tror hon iaf.
Ska försöka få in en sjukhusvistelse och en hel del snö och julkänsla, vill också få in rykande drycker och en tråkig Geografi lektion och förståss lite paronoia. Hur låter det?
Ps. Bilden är tagen utanför skolan där jag går.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tycker det låter super. Oj vad jag kan bli inspererad av så lite - tror kameran åker med imorgon och jag hoppas att vädret är lite varmare också.

2008-12-09 @ 22:11:13
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
stats.blogg.se