Busted.

21 minus grader utomhus, vinter kallas det. Men det hade ju vart en fördel om jag orkat ta på mig långkalsonger i morse, vilket jag inte gjorde och kylan kändes. Har datakunskap igen. Har det hela tiden tror jag.
Bjuder på en bild av fula, fula tomtar. Kan förstå barn som blir rädda för tomten om han sett ut som den i mitten här skulle jag också spring och gömma mig.




                                                                                                                                       

10 skoldagar kvar av året 2008


Kommentarer
Postat av: Lisa

21 minus? :O jag avundas dig inte, men här har det regna och varit 2 plus. :/ :*

2008-12-08 @ 19:23:40
Postat av: Mikaela

Känns skönt att jag inte var i skolan idag - vi måste ses någon kväll jag har nästan börjat med julkortena.

2008-12-08 @ 22:00:51
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Känns skönt att jag inte var i skolan idag - vi måste ses någon kväll jag har nästan börjat med julkortena.

2008-12-08 @ 22:01:21
URL: http://bertilsdotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Komihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentaren:

Trackback
KLicka för feed
stats.blogg.se